zaterdag 1 januari 2011

Rotterdam de Stad 1975-1985

Hier komen mijn foto's te staan die ik maakte van 1975 tot 1985 van de stad ook in de periode dat Andre van der Louw burgermeester was. U zult een straatbeeld van toen zien maar ook een stukje cultuur in de stad van destijds met een geweldige rol voor Penny de Jager, Japie Valkhoff en natuurlijk de straat muzikanten met de Rotterdamse Nikkele Nelis. Tevens vindt u hier een  kranten pagina van mij uit weekblad De Havenloods/Het Zuiden uit 1978 over de hoogbouw in het stadscentrum. Daarnaast  publiceerde ik regelmatig over vele oude Rotterdamse woonwijken in dit huis aan huisblad.













Mijn Pagina  in de Havenloods/het Zuiden uit 1978 over hoogbouw in de stad.
Klik op de pagina om deze te vergroten !


























































Hieronder de bouw van de spoortunnel bij het Hofplein






























Wordt vervolgd....